Serpil Efe-Eyvah Gönül Türkü Sözleri-Dinle

Serpil Efe - Eyvah Gönül Türkü Sözleri - Dinle

Serpil Efe'nin, Dida Müzik Yapım etiketiyle yayımlanan ''Eyvah Gönül'' isimli türküsü, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız Serpil Efe'nin - Eyvah Gönül Türküsü tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen Türküler arasında bulunabilecek güzel bir türkü.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Serpil Efe - Eyvah Gönül Türkü Sözleri

Ömrüm gelip geçti boşa
Kalbim döndü sanki taşa
Ömrüm gelip geçti boşa
Kalbim döndü bak bir taşa

Sorarlarsa hangi yaşa
Eyvah gönül bilemedim
Sorarlarsa hangi yaşa
Eyvah gönül bilemedim

Dertlerime dert ekleme
Ömrüm çıkmaz yol eyleme
Dertlerime dert ekleme
Ömrüm çıkmaz yol eyleme

Artık başka söz söyleme
Eyvah gönül diyemedim
Artık başka söz söyleme
Eyvah gönül diyemedim

Bulut olup gözyaşıma
Şimşek ol da çak başıma
Bulut olup gözyaşıma
Şimşek ol da çak başıma

Mezarımın yaz daşına
Eyvah gönül göremedim
Mezarımın yaz daşına
Eyvah gönül göremedim

Serpil Efe - Eyvah Gönül Türkü Sözleri - Dinle



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazabilirsiniz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...