Demet Akalın ve Berkay 2016-5 Yıl Şarkısını Dinle

Demet Akalın feat Berkay 2016 şarkısıyla hayranlarının karşısına çıktı.
Demet Akalın ve Berkay isimli şarkıcılar geçtiğimiz günlerde başarılı bir stüdyo çalışmasından sonra birlikte hazırlamış oldukları single çalışması ile müzik piyasasına giriş yapmışlardır. İkilinin geçtiğimiz günlerde çalışmalarını tamamlayıp müzik dünyasına kazandırdıkları albüm Doğan Music Company etiketiyle müzik marketlerdeki raflarda yerini almıştır. Demet Akalın ve şarkıcı Berkay’ın geçtiğimiz günlerde müzik marketlerde yer alan çalışmaları bir single çalışması olup ” 5 Yıl ” ismiyle müzik marketlerdeki yerini almıştır.
Demet Akalın ve Berkay



Demet Akalın feat Berkay - 5 Yıl Şarkı Sözleri:

Biliyorum Bir gün kapımın önüne geleceksin
Utancından kapımı çalamayıp Geri döneceksin
Korkuyorum Seni o kadar bitkin görmekten
Korkuyorum seni yeniden Yeniden yeniden sevmekten

Bir gün gelir için sızlar Beni anlarsın
Belki beş yıl sonra adımı anarsın
O gün bizim için deli gibi ağlarsın
Çok geç biz bittik ve sen bitirmiştin

Bir gün gelir için sızlar Beni anlarsın
Belki beş yıl sonra adımı anarsın
O gün bizim için deli gibi ağlarsın
Çok geç biz bittik ve sen bitirmiştin

NAKARAT (Berkay ve Demet)
Bir gün gelir için sızlar
Beni anlarsın
Belki beş yıl sonra adımı anarsın
Sarkisi Sözü sarkisisozlerisozu.com
O gün bizim için deli gibi ağlarsın
Çok geç biz bittik ve sen bitirmiştin
Demet Akalın feat Berkay - 5 Yıl Şarkısını dinle:
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazabilirsiniz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...