Selim Gülgören-Zaafımsın 2016 Şarkı Sözleri-Şarkı Dinle

 Selim Gülgören hit şarkısı Zaafım'ı aşağıdaki karışık listesinde dinle....

Selim Gülgören Zaafımsın isimli şarkısını yakında sitemizde bulabileceksiniz.Zaafımsın şarkı sözleri Murat Yürük'e ait...
Selim Gülgören Zaafımsın
Selim Gülgören Zaafımsın şarkı sözleri:
Soracaklar neden diye...
Onca güzel içinden neden sen diye...
Bilmiyorlar, zaafımsın.
Cevabım basit,gördüm,döndüm deliye...

Uzun uzun düşünmedim,
İçimden gelen sesi seni dinledim.
Zoru sevmek kolay derler,
Zaafım varmış, ben de senden öğrendim…

Aşk gönlüme senle dolsun,
Olacaklarım seninle olsun,
Koca bi sevda küçük bir kalp,
Kabul et sana hediyem olsun...

Selim Gülgören Zaafımsın şarkısı dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazabilirsiniz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...